Att väga 70 kg



Tack för bloggens första kommentar, vill gärna ha flera! :D Jag vet att 70 kg inte är så mycket och jag kan fortsätta väga det, bara jag inte går upp i vikt. Men det kommer jag göra om jag fortsätter leva som jag gjorde innan jag blev nyttig. Och jag är inte nöjd med hur jag ser ut. Jag har tjocka lår, min mage hänger, precis som mina bröst. Jag har gäddhäng på armarna, dubbelhaka m.m. och mina komplax bara växer ju större jag blir. Dessutom vill jag inte vakna upp en dag och väga 90 kg. Speciellt inte när jag bara är 159 cm lång. Är man 175 och väger 70 kg så är det ju jättebra men inte med min längd, det syns. jag känner också av att jag är överviktig, jag har svårare att röraa på mig än för 4 års sedan. 

Kommentarer
Postat av: Anna (igen) :)

Om du känner så borde du försöka gå ner i vikt, men sluta inte äta. Det viktigaste med att gå ner i vikt är att må bra. Ät mat efter varje gång du tränar, på så sätt bygger du muskler också :) Men ett misstag är att äta onyttigt. Då går man upp i vikt istället, så ät nyttigt och må bra :) Det är viktigast!

Och du kanske har rätt... Jag är 180 och väger 60. :P

2010-12-29 @ 20:44:49
URL: http://mealways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0