Chokladkaka



Ledsen att jag har varit borta, har varit och fyllt mitt mat-behov med shopping. Hittade en choklad kaka i mitt rum. En marabou helnöt, min favvo. Jag är stolt över mig själv som kan motstå den. Det är som om en rökare hittar ciggaretter mitt i sin största abstinens och inte får ta. Har klarat mig jättebra i övrigt annars. Har ätit bönor och lite nötter för att få i mig protein.  Men det är svårt. Jag vill så gärna äta riktig god mat. Jag är inte hungrig, men sugen. Pratade med min kompis idag. Hon är 12 kg underviktig. Hon har det motsatta problemet. Att allt alltid ska vara så jobbigt. Jag simmade 1000 m idag. Är jättenöjd, ska göra det imon också.Men herregud så mycket jag vill ha mat!
Känns som om jag ska börja gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0