Framsteg :D


Tror jag har blivit starkare i armarna eller så har jag bara fattat tekniken men nu kan jag iaf göra armhövningar. Grymt va? :D Idag har jag ätit annanas och en apelsin och jag är inte alls matt längre, så himla skönt! Har bett mamma köpa hem frukt, har tröttnat men skit samma, nån som vet någon god frukt som man kanske kan äta ist för de vanliga? Och så är det nyårsafton. Jag skulle vilja äta middag idag men jag tror inte att jag vågar, tänk om jag faller tillbaka i gropen och måste gå igenom de där tre hemska dagarna igen som jag var så himla hunrig när jag precis börjat med min frukt diet...

Kommentarer
Postat av: Anna (såklart) :D

Kiwi är supergott! ^^

Men försök att inte bara äta frukt. Kroppen mår bra av variation. Be din mamma laga riktigt nyttig mat istället :) Då blir det mycket lättare

2011-01-02 @ 19:50:17
URL: http://mealways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0