It such a wonderful day!



Hejsan! Idag är jag glad, det är precis som om jag har kommit öven en tröskel för jag är inte lika hungrig längre! Har ätit bönor med lök och champinjoner och jag är inte ens jättehunrig trots att det är det ända jag ätit. Och dessutom känner jag av att jag har börjat träna idag. Jag känner mig mycket rörligare i kroppen, det är underbart. Jag kommer nog inte ha tillgång till en våg på lite mer än en vecka så då blir det större överaskning nästa gång jag väger mig, vilket troligtvis kommer att bli den 6 januari. Var i simhallen igen idag och simmade 40x25 m. Efteråt är det underbart, man känner sig stolt och man är trött i hela kroppen men pigg i huvudet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0