Little W

Hej det är jag som är Little W. Denna blogg kommer handla om mig så egoistisk som jag är. Nej men seriös jag kallar mig little W nu fast jag är inte så liten. Kort är jag, bara 159 cm. Men jag är överviktig. Jag har förnekat det och jag deppar när jag tänker på det. Jag skulle vilja vara normalviktig. Jag väger 70 kg vilket gör mitt BMI till 28. det är normalt att ligga mellan 20 och 25. När jag gick till min skolsyster i skolan tyckte jag att hon kränkte mig när hon sa detta. Men det var ju bara sanningen. Jag har iaf skitkasst självförtroende när det kommer till hur jag ser ut. Jag vågar inte visa min kropp för någon. Jag är 16 år och går första året på gymnasiet. Jag är oskuld, skulle aldrig visa upp min kropp för nån, skäms för mycket. Jag är ful för att jag är tjock. Hade jag varit 20 kg smalare hade jag säkert varit snygg. Om Jag skulle väga 50 kg så skulle mitt BMI ligga på 20. Det är normalvikt. Det är mitt mål. Nu ska ni få följa hur jag når det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0