Ny dag, nytt hopp!






Än så länge är allt toppen. Har bara ätit frukt och jag är inte jätte hungrig som jag var igår när jag tillslut fuskade. Kom på att jag inte får köra så hårt med mig själv. Om jag är jättehungrig så får jag lov att äta två bananer till. Det kan ju inte skada :D
Har ätit bananer och melonbitar idag, supergott! Har granatäpple också. Jag älskar granatäpple.
Imon ska jag gå till simhallen och simma 1000 m (40 längder). Simma får man jättesnygg kropp av, det är ju najs. Idag ska jag nog göra det gamla vanliga. Lite situps, träningcykel och stretcha.
Har varit i stallet och ridit en timma också. Det är ju nyttigt.
Ja som sagt allt ättebra än så länge, försöker inte tänka på hur gott det hade varit med en köttbit och pommes frites eller potatis eller nått annat med sjukt mycket kalorier i.
Önska mig lycka till  //LITTLE W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0