Så bra som det kan bli...



Det har faktiskt blivit bättre! Det är nog så bra som det kan bli. Jag har tröttnat på att äta frukt så jag äter ingenting alls, förut så var det ett alternativ att äta mat men nu tänker jag på det men det är inget alternativ.
Jag är hungrig men det är bara min kropp som är hungrig mitt psyke är för trött för att äta men samtidigt för piggt för att gå och lägga mig. HUr knäppt får det lov att bli liksom? Aja jag är i alla fall nöjd med det läget som jag är i nu. Jag har bara ätit lite bönor med lök och champinjoner (drygt 2 dl) några nötter och ett halv granatäpple idag. Men jag har ändå ridit och simmat. Imon ska jag nog både simma och gymma. Problemet är bara vad jag ska äta. Som jag sa jag är så jävla trött på frukt och grönsaker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0