64 KG!


Jag väger 64 kg!! Har gått ner 6 kg sen i höstas, gissa om jag är glad XD Haha och en till undebar sak. Jag är normalviktig. Väger man mellan 51-64 kg när man är 159 cm lång så är man normalviktig. Haha så det innebär att jag är det! Kan inte fatta det själv. Men jag ser på mig själv att jag har blivit smalare bara på en vecka. Mina lår stickar ut på framsidan och på insidan men inte lika mycket längre, speciellt inte på framsidan, tänkte att det kanske har med att jag har börjat stretcha. Sen har min mage blivit mindre och fastare! det såg jag idag. Och visst är det jobbigt med maten men just nu känns det ganska bra och jag har verkligen börjat vänja mig vid att äta nyttigare och mindre. Sen fick jag massor av finnar i min panna i förrigår, tänkte att det kanske var någon sorts utresning av dålig mat för nu börjar de försvinna igen :) Nu ska jag bara gå ner 10 kg till men jag har tid på mig, ända till sommaren. ;D

Kommentarer
Postat av: Anna ^^

Grattis! :D Det låter jättebra! :)

Tack vare din blogg har faktiskt jag börjat äta nyttigare :D

2011-01-02 @ 19:45:10
URL: http://mealways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0