Att komma igång och behålla motivationen!


Att komma igång och sedan hålla motivationen är nog det svåraste med att gå ner i vikt. Jag har kommit igång och jag kommer inte sluta, det vet jag. Dels har jag skaffat mig självförtroende under denna veckan i fråga om att jag kommer klara det. Sen har jag slutat vara hungrig fasten jag inte äter så mycket längre. Jag har nog kommit över en tröskel. Men ibland känns det hopplöst för även mig, då behöver jag bekräftelse att det går! För det gör det. Jag hittade ett nytt sätt att behålla motivationen. Jag gick in på expressen och läste om andra överviktiga männickor som klarat av att gå ner över 10 kg på bara några veckor genom att äta nyttigare, mindre och träna mer. Om du försöker gå ner i vikt och är överviktig så är det en bra motivation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0