Förvirrad..



Jag är rätt fövirrad, min kropp är inte som den brukar vara. Jag är typ aldrig hungrig och ibland när jag gör hastiga rörelser så blir jag yr. Fast jag är faktiskt supernöjd med det tillståndet jag är i.  Dessutom har jag fått mycket finare hy. Jag brukade ha mycket finnar runt munnen och i pannan. Nu har jag inga runt munnen och inte alls lika mycket i pannan. Sen tycker jag faktiskt att det är skönt att träna vilket jag alltid tyckt va jobbigt förr, speciellt simningen. Men så var det de där med motivationen. Jag märker inte så mycket skillnad på min kropp som jag skulle vilja innerst inne. Igentligen skulle jag vilja nå mitt mål på en vecka med det går ju inte. Men ibland så känns allt så meningslöst. Speciellt när jag tänker på all god mat jag är sugen på. Men nu är det som det är. Och jag ska fortsätta och kämpa!

Kommentarer
Postat av: kim

Tack så mycket!

Va glad jag blev av din kommentar!

2011-01-05 @ 12:20:05
URL: http://inspire.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0