Hej igen!



Har varit frånvarande eftersom jag inte vill tråka ut er haha.. har inte haft så mkt att säga. Jag har börjat äta lite smått igen. Kondis har jag fått också, kan typ springa 5 km utan att bli speciellt trött ;D Skolan har börjat igen. Jag pallar inte min klass så jag har typ slutat att vara trevlig och försöka prata med folk. Inser inte varför jag ska göra det. Eftersom jag inte känner dem så kan man inte prata avslappnat och de verkar inte så angelägna om att bli min vän. Inte för att jag bryr mig. Jag har ändå gått ner 8 kg och ingen har sagt nått. Jag har fått eksem också. De kliar och jag har igen aning om varför. De sitter under brösten och ner på övre magen. Det kmr mer hela tiden så jag ska boka tid hos läkaren. Jag kommer antagligen inte gått ner nått knappt denna veckan när jag väger mig på söndag. Har börjat äta som jag sa och dessutom har jag fått nya muskler. Men jag bränner ju ändå fett :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0