Kropp

Att vara normalviktig är verkligen skönt! Jag stör mig inte på att jag är hungrig längre, det är som om min hjärna inte tar imot den informationen. Jag är typ besatt av att väga 50 kg! Jag vill inte klassas som mullig eller lite rund vilket jag fortfarande är. Jag vill vara snygg och sexig. Jag vill kunna prrova kläder och inte behöva bry mig om jag ser tjock ut i dem. Och alla dessa underkläder jag skulle vilja ha.
Men nog om det, jag provade olika vighetssaker igår och det visade sig att jag kunde göra en hel del. Jag kan nästan gå i bryhha. Kunde gå några steg men det var jobbigt och det såg inte snyggt ut, så nästan. Sen kunde jag stå på tå och på huvud. Dessutom kunde jag dra upp mitt ben över huvudet. Nya mål är att kunna gå odentligt i brygga, och gå ner i det, inte bara upp. Sen vill jag kunna stå och gå på händer. Split och spagat också. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0