Moahahahahaa xD


Jag väger 60 kg! Helt sjukt. Jag kommer så vara supersnygg i bikini till sommaren juh XD Och sexig i underkläder precis som jag alltid velat. Jag kanske till och med får självförtroendet över min kropp så att jag kan skaffa en pojkvän. Men Jag vill gå ner yttligare 10-5 kg till sommaren. Det kommer jag lyckas med efterrsom jag nu blivit grym på detta. HAHA. Nej men seriöst. Jag svävar på moln just nu. Jag är inte överviktig jag passar kläder som jag inte passat på över två år och jag har bra kondis och en rörligare kropp. Det ända jag saknar och maten. Chips, dricka, pommesfreites, kött, godis m.m. Men aja det får jag äta senare när jag innte ska gå ner mer. Och bara ibland. Occh träna ska jag givetvis alltid hålla på med. Jag och min kompis som jag gymmar med ska bli biff till sommaren. HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0