När våren kommer....



Jag har väldigt svårt att äta rätt. Jag vill verkligen men det är svårare än man tror när man försöker gå ner i vikt. Men idag åt jag mat för första gången på en vecka. En supernyttig soppa, linssoppa. Jag kan lägga ut receptet. Fatta hur gott det var. Ändå så känns det lite konstigtatt äta varm mat. Jag blev mätt sjukt fort. Åt typ bara 1 dl. Snacka om att jag har vant mig vid att äta lite. Jag har börjat simma snabbare också. Förut simmade jag 40 längder på 40 min. Nu gör jag det på kanske 30 min ist. Och ändå tar jag det lungt så detg är bra. fast jag har inte märkt någon mer skillnad på min kropp utseende mässigt. Funderar på att gå på min diet fram tills mars. Då måste jag ha gått rätt mycket? Sen kan jag börja äta mer, men aldrig lika mycket och onyttigt som jag åt innan jag började! Sen ska jag fortsätta träna också såklart. Men jag behöver nog äta lite mer än vad jag har gjort än så länge så jag tänkte börja laga lite fisk ibland och soppor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0