Negativ eller posetiv?


Jag startade denna bloggen för att jag ville gå ner i vikt och jag tyckte att blogga om det skulle ge mig bra motivation. Och det har det verkligen gjort! Utan min blogg så skulle jag antagligen redan gett upp. Altså har den en posetiv inverkan på mig, men jag var samtidigt orolig att folk skulle bli arga på mig för att jag kanske påverkade andra unga människor till att kanske få ätstörningar som anorexia eller bullemi. Vilket jag absolut inte vill. Jag tycker faktiskt att det kan vara fint att vara stor. Men man vill ju må bra också. Själv trivs jag ju inte att vara störst, men om jag någon gång skulle skaffa en pojkvän så tycker jag bara att det är fint om dom är kraftiga. Men smaken är som baken! Har vänner som föredrar alla möjliga saker. Men tillbaka till ämnet. Fick reda på att faktiskt jag påverkat en tjej som läser min blogg till att äta nyttigare, vilket gjorde mig väldigt glad eftersom jag var rädd för att påverka folk negativt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0