Nu ska vi se..



Har ätit en apelsin idag... funderar på ett äta en liten bit fisk och lite linssoppa. Men så ska jag träna också.. Jag orkar inte åka någonstans så jag ska träna lite på min motionscykel. Och sen tänkte jag stretcha och så. Men det borde jag göra innan jag äter. Så jag inte får håll. Dessutom har jag hört att man ska träna först och äta sen så att man bränner fett man redan har inte det som man precis ätit. Vet inte om det stämmer men jag litar på det. Imorgon så är det dags för mig att väga mig! Jag längtar. Det är liksom min belöning varje vecka. Och idag var det faktiskt två veckor sedan som jag började med min diet, vilket innebär att jag bara har åtta veckor kvar.
Sedan ska jag börja leva ett nyttigare liv, jag ska träna flera gånger i veckan och bara äta nyttigt.
Men jag ska inte heller behöva vara hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0