Orolig..

Jag är orolig för hur mycket jag kommer att väga på söndag... tänk om jag inte gått ner nått. Tänk om jag gått upp. Igår åt jag ett äpple, en banan och el liten hög med rivna morötter. Idag har jag inte ätit någonting. Jag har bara druckit 3 glas vatten. Jag är inte så där dö hungrig längre som jag var de första två veckorna. Jag sprang faktiskt 5 km förut idag och igår gymmade jag. Imon ska jag också gymma. Var hos läkaren för mina eksem idag. De visste inte riktigt vad det var med de trodde de var eksem. Fick en reseptbelagd salva, Hoppas det blir bättre. Det kliar och är fult liksom. Anldeningen till att jag inte ätit är för att jag verkligen vill ha gått ner tills på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0