Sam vanligt...



Allt är tråkigt som vanligt, jag fantiserar och kött, chips och godis men får inget sådant. Har iaf vant mig vid att äta lite så jag är inte skithungrig. Men det är som om att man aldrig riktigt blir mätt på bara frukt och grönsaker.  Kan inte simma idag, simhallen är stängd. Gör det imon ist. Och då ska jag väga mig också. Hoppas att jag har gått ner mkt. Jag känner mig smidigare iaf :D Vägde 70 kg sist jag vägde mig vilket var hos skolsyster i höstas. Då hade jag ett bmi på 28 (övervikt). Bmi ska ligga mellan 20-25 för normalvikt. Över 30 så är det fetma (vill aldrig dit!).
Aja tagga morgondagen och håll tummarna för att jag iaf gått ner något kg ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0