Sammanfattning



Jag behöver sammanfatta allting på något sätt. Fast jag har ingen aning hur. Men jag gör en tabell.

Nu väger jag: 70 kg

Mitt mål är att väga: 50-55 kg

Äter: frukt, grönsaker

Dricker: Mjölk, vatten

Tränar: Varje dag med olika saker (Ridning, simmning, gymma och origentering)

Förut åt jag: Middag 2 ggr om dagen, små åt på kvällen och åt onyttigt som godis, glass och chips några gånger i veckan. Åt också fet mat som pommesfrites och annat halvfabrikat ofta.

Tränade: Red varje dag men tränade sällen min motion eller andra muskler än vad jag fick utav ridningen.

Jag kör en ganska strikt diet men jag är nöjd med det.
Jag svälter inte mig själv men jag äter mycket mindre än innan.
Jag vill inte gå ner i vikt för snabbt sammtidigt som jag jättegärna vill se resultat men jag har bestämt mig för att nå mitt mål till sommaren.
När jag har nått mitt mål så ska jag hålla den vikten genom att fortsätta vara nyttig, men jag ska då också börja äta lunch och middag igen men jag ska hålla min vikt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0