Vet inte...

I söndags så vägde jag 59 kg. Jag är altså 159 cm lång och väger 59 kg. Det är bra. Men jag känner mig ändå lite mullig. Btw jag hatar ordet mullig jag kallar mig hellre tjock. Men iaf jag hade hoppats på att väga 58 kg. Men jag har ju fått mycket muskler och det är ju svårare att bränna fett när man har mindre. Idag har jag sprungit 5 km, gått 4 km och ridit i 60 min. Det får duga, haha. Jag har ätit två äpplen, ett päron och lite sallad med bönor. Jag önska att jag kunde äta normalt och ändå gå ner i vikt. Jag måste nog ta reda på mer om kost. Sedan när jag har nått min målvikt vill jag ju inte gå upp igen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är precis som du lite mullig, och jag har börjat köra GI. Det funkar garanerat, du får äta mat och kan känna dig mätt samtidigt som du går ner i vikt!

2012-03-13 @ 16:26:54
URL: http://nattstad.se/littlew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0